Wat maakt een autoliefhebber?

making memories - auto\ stockfoto's en -beelden

Een autoliefhebber zal ook genieten van de dichte Aero Wax. Als je de sporenwas als autoschild gebruikt, weet je niet hoeveel uren en uren er in die onberispelijke afwerking zijn gestoken. In staat zijn om te laten zien hoe geweldig je werk aan je auto hebt gedaan, is voor de oplettende. Zo geniet u nog meer van uw auto!

De gladde glanzende afwerking die wordt bereikt met de Aero Wax wordt geleerd door vijf afzonderlijke minerale bronnen te combineren. Deze omvatten petroleum, was, Ultra Blue, Black en Chrycombe. Deze ingrediënten maken de was anders dan die in gewone wassen. Om de glans te produceren, moet de film van boven naar beneden op de auto worden aangebracht en vervolgens om de auto worden gerold. Deze film is taai en vrijwel ondoordringbaar. Het is in staat om de auto te beschermen tegen regen, sneeuw, hitte, stof, vuil, hybrides en straatvuil. Om die reden is het een van de beste autowaxen om te gebruiken in extreem koude klimaten.

Weet je wat film zo geweldig maakt? Het is de wasfactor. Dat maakt het absoluut ongevoelig voor de elementen. De minuscule moleculen worden niet goed gesorteerd, wat resulteert in een duurzamere film. Jarenlang zijn autowaxen genegeerd ten gunste van spray-on, Rinse-and-go waxen. Ze dachten dat ze voor altijd zouden blijven bestaan. Ze dachten niet na over hoe weggevaagd, hoe willekeurig de applicatie zou eindigen. Maar deze zeer kleine moleculen sorteren duurde erg lang.

Veel mensen sprenkelden een beetje krijt op het oppervlak van hun voertuig. Misschien dachten ze dat het het beste idee ooit zou zijn. Misschien dachten ze dat het enkele van de lelijke krassen zou verdoezelen en verbergen. krijt kan die vervelende krassen verbergen en ook helpen bij het corrigeren van recente schade. In werkelijkheid is krijt ook eenmalig en onhandig. Wanneer het een basislaag wordt van de lak van een voertuig, verliest het snel zijn scherpte. Het houdt zijn helderheid niet lang vast en als het aanstaat, kunnen er krassen ontstaan.

Na maandenlang glimmende nieuwe auto van de lak te hebben gebruikt, komen de allereerste doffe plekken tevoorschijn. Het is dan wachten op een ramp. Hoe vreselijk deze doffe plekken eruit kunnen zien, is eigenlijk ongelooflijk. Ze laten het voertuig er lelijk, gek en grof uitzien. Al deze worden adequaat beschreven als "Een onmiddellijke prioriteit".

Alsof de kleine stukjes vuil en grind die achterblijven de auto-onderdelen, alle elektrische onderdelen van de auto en ook de stoffen en metalen onderdelen niet bederven. Wanneer talrijke kleine krasjes ervoor kunnen zorgen dat het oppervlak vlekkerig wordt, is dat natuurlijk ook erg irritant voor de eigenaar. Het kan ook de indruk wekken van een slecht ontworpen deukreparatie. Wanneer kleine deuken niet worden gerepareerd, groeien ze en groeien ze totdat het uiterlijk van het voertuig echt afschuwelijk is.

De oorzaken van deze ongewenste bijwerkingen zijn talrijk. Om er een paar te noemen:

1. Maatschappij. In de huidige samenleving kiezen mensen, kranten en tal van kranten er vaak voor om de weg op te gaan en zo snel mogelijk met hun auto te rijden tijdens het woon-werkverkeer. Normale ventilatie bestaat in principe niet. Als gevolg hiervan worden auto's alleen tijdens werkuren in garages geparkeerd. Wanneer de eigenaar wordt gewaarschuwd door een angstige trilling naast zijn auto, zal hij waarschijnlijk een nieuwe uit een oude garage scheuren en haastig de auto vastschroeven om het eigenaardige geluid van zijn auto te voorkomen.

2. Ouders. In ongeveer twee generaties verwaarloosden ouders hun auto bijna altijd en kozen ze ervoor om tijd en geld te investeren om hun kinderen naar school te brengen. Als er plotseling een paar meter na school auto's verschijnen, zijn ouders niet verbaasd om te ontdekken dat hun kinderen alleen maar de achterwanden van hun auto hebben vermeden. Deze prachtige kleine reparatieschepen worden een orbitatoire doorn in het oog.

3.Overheid. Hoewel een onafhankelijke garage op de lange termijn wat geld kan besparen, is het meestal moeilijk te beslissen wie de reparatiekosten moet betalen. Kortom, de overheid neemt het bezit van auto's in eigendom en het regent dat er voortdurend onderhoud moet worden gepleegd om ze in goede staat te houden.

4.Autofabrikanten. Terwijl buitenlandse fabrikanten de neiging hebben om zich te concentreren op brandstofefficiëntie voor hun auto's, produceert India auto's die zuinig zijn. India levert ook enkele van de zuinigste auto's ter wereld. Een typisch Indiase eigenschap – eer en respect voor Mustangs, Camaro's en elk van de iconische Amerikaanse merken (Ford, Chrysler en General Motors) die het BAS-systeem van auto's van ons land tijdens de Tweede Wereldoorlog (WO2) hebben gebouwd, is echter vaak een factor in de Amerikaanse administratie. De implicaties zijn duidelijk.

5. Lokale mechanica. Mensen die een soort van geavanceerde kennis van auto's hebben, hebben net zoveel kans op revoluties en vaak als niet, zullen weinigen sparen om na te denken over autoreparaties en -onderhoud. Maar al te vaak wordt de aandacht verlegd naar de auto-industrie en de politiek.