Hoe krijg je een baan

multi etnische universiteit volwassen student paar leren van talen samen in een studie-hal - theorie stockfoto's en -beelden

Voor alle tieners is het hun droom om de vaardigheden te leren en een respectabele baan te krijgen. Maar de realiteit is dat er maar weinig banen zijn en met de weinige beschikbare banen is er ook concurrentie.

vergeleken met wat ze zouden kunnen krijgen in hun gekozen carrière. Tieners met een vergunning staan ​​daardoor veel beter op de arbeidsmarkt. De allure van een baan is echter sterk.

Daarom hebben tieners met een licentie een grotere kans op een baan (mits ze een licentie hebben)

) ongeacht of ze op school blijven of naar een hogeschool of universiteit gaan.

Een vergunning betekent natuurlijk niet automatisch tewerkstelling. Maar na een paar jaar werken, krijgt u misschien een stabiele baan met een goed salaris. Het inkomen kan zelfs voldoende zijn om je verder te laten studeren.

Om dit soort werk te krijgen, moet je echter een licentie hebben. Daarom is de eis om het theorie-examen af ​​te leggen meestal van jaar 12 of hoger. Het Undergraduate (U18) theorie-examen kan in het voorjaar op elke universiteit of middelbare school worden afgelegd.

Voor sommige scholen moet je theorie-examen Volwassenen doen. De reden is dat zelfs voor toegang tot de middelbare school een vergunning nodig was.

Dit examen wordt meestal gehouden in de maand januari. Universiteitsbibliotheken in de hele Verenigde Staten houden winter- en zomerexamens, als je toevallig op de universiteit zit, moet je het schema controleren en de lijst met examens doornemen.

Voor degenen die niet op de universiteit zitten, moet u ervoor zorgen dat u de wetsexamens en andere vereisten behaalt om te kunnen werken.

Als u bijvoorbeeld in de auto-industrie hebt gewerkt, moet u het Australian Qualifications Framework (AQF) wissen. De reden hiervoor is dat de AQF is ontworpen om uw competentie te testen in plaats van uw geslacht, afkomst en of u ouder bent dan 21.

De AQF wil echter uw competentie testen en uw vermogen om objectief te zijn en uw resultaten auteursrechtelijk te beschermen. Dit is dus iets dat u moet controleren voordat u met uw test begint.

Als laatste is er altijd het theorie-examen. Het theorie-examen is gewoon een andere naam voor het praktijkexamen. Dit wordt normaal gesproken uitgevoerd door de Dienst Motorvoertuigen (DMV) nadat je een Rijinstructie en Theorie-examen hebt afgerond.

Het praktisch rijexamen is de derde eis voor examenkandidaten. Om het theorie-examen af ​​te leggen, moeten ze slagen voor de vingertest, een gemiddelde snelheid van 55 km/u, 100 km/u en een laatste praktijkexamen, de gevaarherkenningstest.

Dit zijn de drie fasen van de theorie:

The finger test is very simple since all it needs to know is that you touch the steering wheel, and it is the steering wheel that needs to be touched all the time. This is one of the basic tests that really must be done as soon as possible since it will remind you of yourboarding lessons.

The 100km/h average, is calculated by adding the number of revolutions to the revolutions. Revolution counts as 0.2 seconds. So if you take 1.8 revolutions during a 50 seconds period, then it becomes 3.2 seconds.

The hazard perception test is designed to test your ability to perceive hazards in the road ahead. It is very easy since there are numerous ways to hazard perceive including watching out for pedestrians, cyclists, equestrians, roadsides, animals or any obstructions. It only needs one to know how to drive and be able to anticipate hazards.

Het theorie-examen doe je nadat je het praktijkexamen hebt afgelegd en voordat je het proefrijbewijs gaat halen. Zorg er echter voor dat u ook de gevaarherkenningstest hebt voltooid voordat u deelneemt aan de proefrijbewijstest.