Hoe haalt u het meeste uit uw carwrap

Autobelettering Tilburg

 

 

Wij kiezen onze Wraps zorgvuldig, omdat wij willen dat zij zo categorie exclusief mogelijk zijn, zo moeilijk te scheuren als mogelijk, zo kort als nodig en zo duurzaam als hangglider materiaal. Door onze langdurige relatie met grafische ontwerpers hebben wij een enorm respect voor hun vak en weten wij dat u de klus zult klaren met een meesterwerk.

De reden waarom wij car wrapping doen is eenvoudig – het is een zeer kosteneffectieve manier van adverteren. Een typische full-liter commerciële voertuig kan bereiken ongeveer £ 30.000 waarde van blootstelling aan een kostprijs van misschien £ 2.000 tot £ 3.000 (afhankelijk van beeldafmetingen, kleur, enzovoort), dus als je een duisternis probleem, car wrapping is de oplossing. Conventionele methoden om grote gebieden te verkopen vereisen dure vrachtwagens, heldere commercials of zelfs immobiele billboard reclame, die allemaal niet het gewenste resultaat zouden bereiken. Car wrap is slechts vier stappen verwijderd van immobiele billboard reclame op elk full-sized voertuig. De automobielindustrie is enorm concurrerend, en wij leveren een dienst die door de natuur een intense hitte van concurrentie creëert. Deze concurrentie heeft voordelen aan beide kanten. Het creëert een zeer bevredigende ervaring van de klantendienst, terwijl het drastisch de kosten vermindert.

Car wrap is een zeer interactief reclamemedium, dat een sterke eerste indruk maakt op uw klanten. De grafisch ontwerpers creëren een verhaal, gebruikmakend van uw bedrijfslogo of contactinformatie, voor elk van de wraps. Vervolgens fotograferen zij het voertuig in de buurt van de plaats van de advertentie en voegen een persoonlijk tintje van hun eigen ontwerp toe – vaak inclusief een grafische identiteit voor de wrap. Zij hebben de unieke mogelijkheid om vorm met functie te combineren, om een advertentie te maken die feilloos samengaat met het programma dat zij ondersteunt. Het heeft het potentieel om belangrijke gederfde inkomsten te genereren in het geval van lichte bedrijfsvoertuigen, alsmede waardevolle nieuwe zaken en partnerschapsmogelijkheden met particuliere bedrijven.

Adverteren in de plaatselijke krant, op de radio of zelfs op het internet is altijd een enorme kostenpost geweest die veel krantenlezers bezighoudt en een enorme respons heeft opgeleverd: er lijken maar weinig kosteneffectieve manieren te zijn om voortdurend of zelfs maar commercieel te adverteren. Verschillende zeer succesvolle multi-stop en multi-statement advertentiecampagnes hebben tientallen miljoenen dollars gekost. Multi-stop reclame zorgt voor maximale plafonds totale blootstelling – een echt verwoestende kosten te verliezen! respons is uiterst van korte duur. Je moet klaar zijn om te vormen en onderhouden van uw respons-outcome als u van plan om de concurrentie te verslaan.

Hoe succesvol u ook bent in uw concurrentiestrijd, u moet beseffen dat u bereid moet zijn om op een ongekende manier met de media om te gaan.

Het adverteren van een klein voertuig wrap of een full-stop multi-stop advertentie kost meestal tussen de 30 tot 50 duizend dollar. Maar wij kunnen nu bijna het dubbele doen voor slechts een enkele 30-seconden advertentie. Hoe doen wij dat?

Wij doen dit door onze eigen advertentievoertuigen te creëren, zodat wij de controle hebben over de creativiteit, de richting van de boodschap, de timing en de technieken om de boodschap in de markt te krijgen, in plaats van alleen maar een dienst te leveren, nemen wij de rol van reclamemakers op ons.

Zo komen we toegerust om onze eigen doelstellingen te halen en belangrijke vragen die we van de media krijgen te vermijden.

De belangrijkste kostenpost bij het starten van een succesvolle reclamecampagne is het goed gestructureerde originele idee. Het is van het grootste belang dat u duidelijk weet wat uw doelgroep AUDIION. Definieer uw doel AUDIION in je eigen geest, zodat wanneer je dat doel ontmoet je volledig zijn uitgerust voor het bereiken van het realistisch.

Lees meer:

Autobelettering Tilburg